Jippie!

Idag väger jag 56.5 kg. Målvikt = 55 kg ->endast 1.5 kg to go!

I höstas när jag började min viktnedgång vägde jag 63 kg, jag har alltså gått ner 6.5 kg :)

Hur når jag det här?

- äta 1800 kcal om dagen

- Inte äta några rena kolhydrater, mjölkprodukter eller gluten

- Äta grymt mycket protein

- Äta massa broccoli

- Många promenader ( jag tycker inte att det är så kul att jogga..)


(pssst, på fredagar får man äta Vad man vill, så länge dagsintaget ligger under 2000 kcal)


Sen ska jag styrketräna också men det bidrar ju inte så mycket till just viktnedgång - däremot till fettförbränning. Ärligt talat så ska man egentligen inte bry sig Så mycket om vikten eftersom muskler väger mer än fett, men nu är jag fast besluten om att väga max 55 kg i sommar, sådeså.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hur vet man hur mycket kalorier man äter då?

2009-04-20 @ 22:53:33
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anonym

hur lång är du då?????????!

2009-05-02 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0