Sjuk, sjuk, jag är fortfarande sjuk

Och det är sjukt segt att vara sjuk, för då får man inte träna. Även om du bara har snuva så ska du inte träna då detta kan sätta sig på hjärtmusklen i värsta fall. Om hjärtmuskeln blir smittad kan du i värsta fall dö och då anser nog de flesta att det är värt att vila några dagar. Förutom att det kan vara farligt så gäller samma sak som med alkohol, kroppen ägnar sin energi åt att rensa ut förkyldningen och kommer inte att bygga muskler samtidigt ändå = ingen idé att träna sjuk i vilket fall. Men jag får väl ta en promenad till då, vad kul!.... Nej, jag längtar tills jag får styrketräna riktigt hårt nu.


Jag gillar verkligen det här citatet( fast det har inget med alessandra ambrosio att göra dock): "Whenever i start feeling sick, i stop being sick and feel awesome instead"

// beachbodyn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång e du?

2009-04-27 @ 16:58:30
Postat av: Evelinn

Bra citat :D

2009-04-27 @ 17:30:46
Postat av: K

Det citatet är Barney Stinsons och han säger inte sick, han säger sad

2009-04-27 @ 19:11:48
Postat av: Anonym

gillar din blogg skarpt!

Kan du inte visA en bild på dig?

2009-04-27 @ 22:16:01
Postat av: chatila

Känner mig så motiverad när jag läser din blogg! Man vill ju få beachbodyn! Men kan inte sluta äta kolhydrater:/ min kropp behöver allt, har dock klarat en vecka utan någe socker:)

bra blogg!!:)



/Chatila

2009-04-27 @ 23:02:43
URL: http://chatila.blogg.se/
Postat av: beachbodyn

- jahaja då har jag inte sett originalcitatet helt enkelt :P



- Jag är 173 cm



-för vissa fungerar det lika bra att äta kolhydrater, det beror på hur man är bygd - för mig fungerar det bäst utan



- Vi får väl se om det dyker upp en bild på min beachbody snart







2009-04-27 @ 23:48:33
URL: http://beachbodyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0