Steg 1

För att nå sina mål är det viktig att vara tydlig mot sig själv vad man vill.

- Hur mycket vill jag gå ner?

- Vilket midjemått vill jag ha?

- Vilken klädstorlek vill jag ha?

Allt är möjligt!

Hur ska jag nå dessa mål?
- Sätt upp delmål och belöna dig själv när du har uppnått dem. Ex. jag ska promenera tre dagar i veckan: Sätt då upp exempelvis en guldstjärna varje gång du promenerar så att du håller koll.
Belöningen ska inte vara mat. Unna dig en ny kräm, ny hårfärg eller vad som helst istället.

För att bli motiverad:

- Titta på snygga bilder på din idealkropp

- Skriv en lista på positiva förändringar i ditt liv som kommer att ske när du har nått dina mål

- Skriv en lista på alla bra saker om dig själv( det är viktigt att se positivt på sig själv och sin kropp)



Bara att du läser det här inlägget betyder att du är ett steg närmre din drömkropp!

// Beachbodyn

Kommentarer
Postat av: IkaH

HejHejHej <3 alltså jag behöver seriööst din hjälp adda min msn ? :)

2009-04-21 @ 20:35:17
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0