Vatten, sömn och motion - klassiker som påverkar oss

Jag vet ju själv hur jag brukade tänka, varför skulle vatten och sömn vara Så vikitgt? motion däremot har jag alltid gillat. I varje fall, så påverkar vatten och sömn sötsuget väldigt mycket och har du inte extremt bra karaktär så är det en enkel väg till mättnadskänsla.

Vatten

- Mättnadskänsla, fyller ut magsäcken
-späder ut energiintaget vilket leder till en smidigare förbränning
- förbättrar hudens utseende
- ökar trycket på musklerna vilket leder till att de lättare bygger upp sig ( mer muskler- högre förbränning, somsagt)


Träning påverkar vårat utseende med ca 20 - 25 %, behöver jag säga något mer?  Just vikten påverkas betydligt mer av vad du stoppar i dig än själva träningen, men midjemåttet  påverkas väldigt mycket av träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0