Vilket träningssätt passar dig?

För att hålla en god träningsvana gäller det att hitta något man gillar. Personligen älskar jag styrketräning - bäst är den under ledning av någon annan för då pressar man sig själv till max.

konditionsträning bränner mest under tiden du utför den, medan styrkerträning har högre efterförbränning + att kroppen kräver mer energi ( bränner alltså kcal) desto mer muskler den har.

Bäst resultat får man dock av att blanda!

Under veckan så har jag tränat såhär:

mån: cirkelträning

tis: yoga

ons: bodypump

tors: vila

Fre: vila

Lör: bodypump, core

Sön: vila



+




=



beachform!

Kommentarer
Postat av: Emma

jättebra blogg verkligen. hoppas du fortsätter blogga länge:)

2009-06-19 @ 15:29:39
URL: http://www.meiio.se
Postat av: roda

altlså jag måste säga att du inspirerar mig! Din blogg är så himla bäst! läser den hela tiden. Men jag själv är medveten om att jag äter mycket kolhydrater men jag tränar endå. IBland så tycke rjag att jag har blivit smalare och ibland är jag bara likadan, även fast jag tränar fotboll jätte mycket. Kan du tipsa mig om hur jag borde träna och äta? vore jättesnällt:)

2009-06-22 @ 15:27:42
URL: http://rochj.blogg.se/
Postat av: beachbodyn

roda, skicka ett mail istället med längd, vikt, ålder samt tränings och kostvanor så kan jag absolut tipsa!

2009-06-25 @ 10:44:48
URL: http://beachbodyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0